Kreatywna broszura dla kreatywnych miast

Publikacja

Creative Cities

O projekcie

Międzynarodowy projekt „Creative Cities” został zrealizowany w pięciu europejskich miastach. Celem projektu była m.in. promocja wśród branży kreatywnej umiejętności i postaw związanych z przedsiębiorczością, tworzenie pozytywnego klimatu do inwestycji i wymiany umiejętności czy wykorzystanie potencjału zaniedbanych dzielnic jako atrakcyjnych miejsc do prowadzenia kreatywnych biznesów.

Najpierw treść

Współpraca nad każdą bardziej złożona publikacją przebiega wg jednego schematu. Najpierw razem z klientem ustalamy koncepcję wydawnictwa. Następnie projektujemy okładkę i pierwszych kilka rozkładówek. Po akceptacji kierunku graficznego i otrzymaniu ostatecznej zawartości zaczynamy projektować całość.

Efektywnie i ekonomicznie

W przypadku folderu podsumowującego działania projektu Creative Cities na rzecz stworzenia kreatywnych dzielnic, zdecydowaliśmy się na efektywny a co również ważne ekonomiczny w produkcji styl wizualny oparty o dwie dominujące barwy (pomarańczową i granatową), które zostały uzupełnione przez barwę czarną.

Wyraźna hierarchia

Dużą uwagę zwróciliśmy na ciekawą aranżację tekstów oraz rozmieszczenie elementów typograficznych, zdjęciowych i graficznych. Cechą szczególną publikacji dla projektu "Creative Cities" jest wyraźna hierarchia poszczególnych tekstów oraz zastosowanie światła, jako narzędzi poprawiających czytelność i użyteczność wydawnictwa.

Broszura w kreatywny sposób pokazała działania podejmowane w projekcie.

Agnieszka Meller, koordynator projektu Creative Cities

Zakres prac

Projekt graficzny
Druk

Czas ulepszyć
Twoją markę.

Napisz do nas